Jobbperiod

Dagislämning (inkl. ett argt skrikande barn liggandes på backen, arg på overallen. Tack och lov att detta inte utspelar sig oftare), jobb, hämtning på dagis, mat (med allt vad det innebär), Bamsegympa och nu några timmars rättningsjobb.

Trots full rulle känns det just nu ganska bra. Som vanligt var det roligt att se dottern glad på Bamsegympan. Sedan var det skönt att få lite arbete gjort. Har flera timmars hemmajobb kvar fortfarande (ibland blir jag lite överambitiös och gör uppgifter som blir väl stora och tidskrävande att rätta) men nu är jag i vilket fall halvvägs (typ). 

Nu är min plan att jobba riktigt hårt de närmaste veckorna men att relaxa och ha det bra på helgerna. Det låter väl som en bra plan? Sedan väntar en lugnare sista jobbvecka innan det blir dags för jullov!

Japp, jag känner mig nöjd över min plan. En positiv inställning gör de tuffaste perioder lättsammare! 

Det bjöds på fika på Bamsegympan då det var terminens sista... Nästa termin kör vi dock igen (och lägger förmodligen till ridning på aktivitetsschemat).



Allmänt | |
Upp