Det blir bra!

Lager nummer två av färg har nu kommit upp på väggen och från att ha varit lite osäker på färgen har jag nu gått till att känna mig helt trygg.

Jag vet att jag borde lita på min vision, jag brukar faktiskt bli nöjd. Jag menar, att till exempel ha en tallskog på väggen är kanske inte helt normalt men grymt blev det (enligt mig) och det är bland det första som brukar kommenteras då någon kommer på besök för första gången.

Denna gång var det dock baby-blå men nu när färgen, som jag faktiskt valt ut, kom upp känner jag att det här kommer bli bra! Nu är färgen mer duvblå/gråblå och håller man upp tapeten emot blir jag alldeles glad! 

Nu vill jag åka till Ikea (plus några butiker) och shoppa detaljer och garderober! Vill ha klart allt NU!!

Bjuder inte på några fler bilder än men det kommer... Ni får se en liten från tallskogen (som är i vardagsrummet) så länge:



Allmänt, Inredning | |
Upp