Maaaaaat

Just nu känner jag mig så sugen på semester! Önskar mig även en fet budget som tillåter shopping, renovering och lyx!

Haha, låter kanske överdrivet. Men kan inte rå för att jag drömmer mig bort...

Ledig är jag ju i vilket fall just nu. En del shopping har det också blivit ändå, som exemplet igår. Idag hämtades möblerna och måste säga att jag blev nöjd. Där kommer nog många middagar avnjutas skulle jag tro! (Bild kommer såsmåningom).

Med tiden som jag skulle ha över om jag hade semester skulle jag planera goda middagar och bjuda över vänner var och varannan dag. Men lite tid har jag ändå haft över NU så jag har faktiskt planerat lite godsaker redan till helgen. Är så kul att leta inspiration och komma på vad som ska vara på tallriken. Sambon kom fram till huvudrätten men jag spann igång och har nu hittat tillbehör, förrätt och efterrätt. Mmmmm, hoppas att denna middag blir av nu! Blir hungrig bara jag tänker på allt gott! 

Kommer drömma om mat i natt...


Allmänt | |
Upp