Bradag

Vardag ville autokorrekt ändra till i rubriken. Men nej, det var bra.dag som jag ville skriva.

Dagen som jag syftar på är gårdagen. Klockan 7.20 vaknade jag så pigg som jag nu kan vara "these days". (En av fördelarna med att gå upp kl. 6.00 på vardagarna: 7.20 känns som sovmorgon). Efter frukost och morgonbestyr begav vi oss mot Ikea tillsammans med grannen. Att få med oss garderober hem var målet och det lyckades vi med. Med följde även lite grejer till bebis och lite doftljus och lite annat... En vanlig dag på Ikea mao...

Kan även berätta att det var lite familjen Svensson över lunchsituationen. ALLA (inkl. vuxna) ville sitta vid olika bord i matsalen vilket resulterade i några diskussioner och en uppdelning mellan två bord. Haha, helt otroligt men alla var ändå nöjda och glada efter att ha fått lite mat i magen!

När jag kom hem begav jag mig direkt till Orsa där vännerna väntade med kräftor och annat gott. Hade så trevlig kväll. Trots att vi inte träffas så ofta är det ändå lika kul och hemvant när vi ses. Många gamla roliga minnen väcktes till liv! Det finns ju en del när man varit vänner i mer eller mindre 30 år!

Som sagt, en riktig bradag!









Allmänt, Shopping | |
Upp