Zzzzömnig

Då var det igång på riktigt! Nej, inga värkar (2 månader kvar om man ska gå efter BF). Det var på jobbet jag menade. 

Tycker att det har gått bra på jobbet och varit kul. Men det är riktigt högt tempo, mycket som ska hinnas med samt lite strul här och där. Så jag kan lova att jag är trött när jag kommer hem om dagarna. Börjar även få ont i kroppen... Men bara att köra på! 

Nu väntar ledig helg. Hoppas på att vara lite piggare imorgon så att man kanske orkar hitta på något kul! Känner mig lite tråkig för tillfället, all energi går åt till jobbet. Känns att det tar extra nu, kan lova att magen blivit större och är tyngre att dra runt på. Men efter en, förhoppningsvis, god natts sömn så är jag nog i form igen!

Nu fredagsmys och snart läggdags för Tyra. Stor risk att jag också somnar... Zzzznark...


Puss!
Allmänt | |
Upp