Sänkta krav?

Igår hade jag, som jag nämnde i förra inlägget, en riktigt bra dag. Men blev lite full i skratt när jag tänkte tillbaka på den. Jag tycker verkligen att dagen var bra och att allt gick bra. Men kan även hända att man håller ner kraven lite. Kan berätta vad som gjorde mig full i skratt.

Jag och Tyra skulle, mot slutet av vistelsen, gå i några affärer för att se om jag kunde hitta något att ha på mig på nyår. Gick in i flera affärer för att snabbt scanna av plaggen och sedan snabbt ut igen då jag inte hittade något av intresse. Tills vi kom in i en affär där jag i farten drog med mig en kjol och en tröja som jag fastnade för, in i provhytten, av med kläderna, på med nya kläderna. När jag stod där och bytte om ringde Kristofer och sa att Adrian var hungrig. Snabb blick i spegeln med de nya kläderna på, snabbt beslut taget att det fick duga, snabbt ombyte tillbaka till vanliga kläderna. Ute ur provhytten byte av barn och en order att "köp detta, här är pengar" till Kristofer. Letade upp en amningsvänlig plats (blev att vi ockuperade en toalett) men efter några om och men slutade det hela med att hela familjen äntrade ut från toaletten för att lite ursäktande kolla på kön som var utanför. Haha, kanske att dagen kändes så bra för att vi faktiskt kunde skratta åt det där och då!

Nu har jag hursomhelst nyårsstassen fixad! Blir en enklare outfit i år! 

Glittrig tröja med en häftig rygg, kort kjol och "shaping-strumpbyxor" på det, blir nog bra! Får adda lite glittriga smycken för glamour...

Självklart hittade jag ett par skor som inte var på rea. Men sköna och snygga var dem!

Mer om frukost och tankar kring vårt "hälsoprojekt" kommer i ett annat inlägg.
Allmänt, Shopping | |
#1 - - Linda:

Ja , jag tycker att jag har sänkt kraven mkt sen barnen kom, att enkla saker som att ta en dusch i lugn och ro eller en god kopp kaffe gör att jag känner mig nöjd :).

Upp