Lördag

Inomhus mestadelen av tiden och städat, låter det som en bra lördag? Ja, jag hade faktiskt en riktigt bra lördag! 

Att vara i ridhuset kl. 9 kändes inte alls som ottan. Vaknade utvilad innan klockan ringde och det var jättekul att se Tyra rida och framförallt att se hur kul hon tyckte det var uppe på Piff.


Hemma igen satte vi igång med städningen vilket ledde till rent, fint, rena sängkläder osv vilket jag tycker ger en så jädra skön känsla. Haha, ofta inlägg om städning här men vadå, det är ju en del som måste göras och som vissa av mina dagar fylls med. Eller så har jag bara en viss städmani, vad vet jag...

När vi var klara ställde sig Kristofer vid spisen och då passade jag på att smita upp för att bläddra i några tidningar. Pulled pork gjorde han vilket vi lade i tortillabröd med grönsaker, riven Västerbotten och gräddfil. Var sååå gott, slår vanlig tacos med hästlängder!




Såg en helt ok film också - Skumtimmen. En enkel, lite spännande, svensk film. 

Som sagt, en bra lördag. Nu får vi se vad denna söndag har att bjuda på.



Allmänt | |
Upp