Helg 1 och helg 2

Ligger just nu i soffan och laddar för att resa på mig och göra något av den här dagen. Förstår inte men den här soffan har varit sååå skön den här veckan. Har jobbat såklart men väl hemma har det faktiskt blivit några timmar i soffan... Slöhög!

Förra helgen var en riktig toppenhelg. Den sprnderades i Sälen och det var många timmar under lördagen som spenderades i backen. Så kul, älskar verkligen att åka slalom! På fredagskvällen var det middag på O'learys som gällde och på lördagskvällen var det middag på Gustavs. Som sagt, en kanonhelg!

Vet inte riktigt hur jag ska spendera denna helg? Vill hitta på något kul även om vi spenderar den hemma. Städa, vika tvätt, tvätta, handla, laga mat är väl sådant som borde göras men attan så tråkigt sätt att spendera heeela helgen på. Var dessutom inget ridlekis idag och hästen jag skulle rida har tappat en sko.

Kanske åker upp till ridklubben för att kolla på dressyrträning. Eller så tjatar jag med mig familjen på en liten shoppingtur. Eller en promenad i solen. Eller... 

Bjuder på några bilder från förra helgen:






Allmänt | |
Upp