Work, work, work

Nu börjar jag äntligen bli klar med all rättning och alla betyg. Känns så skönt! Har varit ett par riktigt intensiva veckor men jag vet att nu kommer allt att lugna ner sig. 

Förutom jobb har en helg även kommit emellan varav en av dagarna spenderades med ett gäng roliga tjejer på Tins Möhippa. En toppendag på alla sätt. 

I övrigt har jag mest varit trött men hoppas att energidepåerna kommer att fyllas på och återgå till det normala efter de tre (fyra med idag) kommande lediga dagarna. Därefter är målet att komma igång med träningen igen så att energin kan behållas. Vet ingen som blir pigg av att slöa på soffan, rörelse däremot triggar energin! Kommer dock att säga upp mitt gymkort. Istället är planen många PWs, Släntracet, berget och löpturer. Wish me luck!

Bilder från Rom har efterfrågats och de kommer! Kanske redan under helgen!

Så länge, några bilder från möhippan:







Som sagt, en härlig dag med härliga tjejer!

Sen måste jag ju bjuda på en bild på fina kattungarna också:


NU, mot stallet! 
Allmänt | |
#1 - - Åsa:

Snygga brudar! ;)

Upp