Mysmorgon

Trots en riktigt bra natt var det tungt att gå upp i morse. Vilket väder! Nu när jag väl är uppe känns det ändå ganska mysigt. Kristofer hade tänt en brasa innan han åkte till jobbet så det var varmt och skönt här hemma. Medan jag gjorde frukost somnade A om. Jag har sedan suttit och ätit, druckit kaffe, med tända ljus på bordet, och tittat på Nyhetsmorgon.

Vet dock inte hur jag ska göra nu. Eller om någon timme rättare sagt. Hade tänkt ta en långpromenad så nu är frågan om jag ska trotsa vädret eller om jag ska hoppa över promenaden idag? Ska fundera ett tag medan jag läser ut boken Stalker.

Var ute på en riktigt skön promenad i helgen och då kikade faktiskt solen fram. Imorgon ska den tydligen också visa sig. Andra positiva inslag från helgen var fredagsmys med godsaker och Idol, plankstek och Så mycket bättre, besök på julmarknaden i Nusnäs och såklart tid spenderad med mina älsklingar. 

Idag tänkte jag fixa lite hemma efter att jag hämtat stora tjejen på dagis. Är sugen på att börja göra fint inför julen. Inte många veckor kvar nu. Startade faktiskt lite redan igår...

Lite snö på backen och efter en stund kom solen. Älskar även att röra på mig, så skönt!

Tjuvstartat med juldekorationerna.


Dessa två...

... och denna lille är de bästa jag vet!! 😍😍😍
Allmänt | |
Upp