Rastlös!

 Blev inte så långt blogguppehåll... Är nog mina gravidhormoner som gör att det svänger med allt; humör, energi, vad jag vill och inte vill göra.

Bloggar väl också för att då har jag något att göra en liten stund. Känner mig rastlös! Jag har inte energi i överflöd direkt och känner mig otymplig och klumpig. Men samtidigt har jag inte riktigt ro att  bara "ta det lugnt" och "passa på att vila" som alla säger åt mig att göra.

Det som jag sysselsatt mig med den senaste veckan sen jag slutat jobba är: jobbat (hade lite kvar att fixa men nu är det färdigt), putsat fönster, bytt gardiner, bakat cupcakes, städat, tvättat, varit i Leksand med en vän och Tyra för lunch/shopping/fika, haft en liknande dag fast i Mora med en annan vän, ätit god mat, målat en hel del i målarböcker med Tyra (en av favoritsysselsättnigarna just nu)... Så jag försöker att hålla mig sysselsatt!

Längtar så efter Mini och hoppas på att allt kommer att gå bra... Mini är välkommen när som helst nu!

Bästa hjälpredan. Hon älskar att baka!



Och att fika...

Mamman älskar också att fika men bäst av allt att shoppa! Något som det kanske borde minskas på framöver... Är dock nöjd med inköpen ovanför: Väska från Åhléns, cape från Åhléns, Keplers nya bok Stalker, t-shirt från Pulz/Kollektion (att ha efter graviditeten). 
Allmänt, Shopping | |
Upp