Lyckogläntan

Här på Skogsgläntan är allt toppen! Alltid! Haha, nej, så är det kanske inte riktigt. Men en granne hade fått en kommentar förut att det alltid verkade vara så fantastiskt här om man kollade Insta och FB. Så toppen att vi borde kalla det för Lyckogläntan. 

Nu är ju verkligheten den att alla har problem ibland. Tror att de flesta har sina ups n' downs. Ni som följt den här bloggen vet till exempel att jag har haft ganska tunga motgångar, detta trots att uppdateringar på Insta och FB oftast säger något annat. Men, jag tänker att vi ändå har det väldigt bra här! Om jag ska prata för mig själv så är jag väldigt nöjd med livet, otroligt tacksam över det jag har och jag har överlag en positiv attityd mot det mesta. Då känns det bra för det mesta, även om man ibland har "bulor" som man måste över.

Den här helgen har varit en bra sådan. Igår städdag (inte så kul kanske men skönt när det är klart) blandat med lata stunder ute i solen. Dagen avslutades med en lättsam middag med flera av grannarna. Idag var det regn och rusk ute och då passade det bra att dra till Ikea, återigen med några grannar, för att framförallt inhandla klädstänger till garderoberna. Något vi glömde att få med oss förra gången vi var där.

I morgon är dagis stängt så jag har tagit en ledig dag. Känns lyxigt! Får se vad jag och Tyra hittar på då. Kanske att det blir en uppdatering här...



Tre Insta-bilder från Lyckogläntan!

Allmänt | |
Upp