Hästar är verkligen ett lyckopiller

Ni som läst min blogg ett tag vet att jag har haft som mål efter graviditet och barnafödande att få in mer hästar i mitt liv igen. 

Nu känner jag att jag har det igen. Rider en till två gånger i veckan. En fördel med att rida unghäst är också att det går framåt för varje ridpass. Det är så kul och blir motiverande. Får se hur det utvecklas framöver. Är så glad att jag hittat ett sådant bra samarbete med en vän som är den som äger hästen jag rider just nu. Guld värt!

Är också med Tyra på ridning en gång i veckan. Jag har lite svårt att tolka hur intresserad hon egentligen är men vi åker dit och sen får vi se hur det utvecklas. Jag tycker att det är väldigt kul i vilket fall.

Sen fick jag även en sak att fundera på efter ett telefonsamtal igår. Ett businessförslag kan man väl kalla det. Avslöjar inte vad det är än, ska kolla upp det, ha några samtal och räkna på det. Får vi se hur det blir... Hade varit riktigt kul, men det måste vara realistiskt också. Kan avslöja att det har med hästar att göra...



Allmänt | |
Upp