Fotboll och stolt morsa

I lördags var det veteranfotbollsturnering och självklart var jag och barnen iväg och hejade på pappan, som har åldern inne för denna aktivitet. ;)

Vinst blev det och efter matchen fick barnen vara på planen och leka lite. Tyra visade sig ha riktigt bra koll på bollen och Adrian fick för första gången komma i kontakt med denna runda leksak.

Nu får vi vänta och se vilket lag det blir framöver för dem. Malmö? Liverpool? LA Galaxy (ok, kanske inte ett topplag i sig men mamman tänker sig ett glassigt Hollywoodliv)? ;)

Det är lustigt vilka saker man som förälder kan bli oerhört stolt över, vad gäller sina barn. Som exempel då vi häromdagen var och fixade pass till Adrian. Han fick så mycket beröm av tjejen i luckan att jag blev alldeles till mig av stolthet. Han var såååå oerhört duktig och blev såååå bra på bilden, detta på första försöket vilket typ aaaaldrig hade hänt innan. :))))


Vilken balans! Vilken teknik! :)

Jag hoppas att alla föräldrar är lika stolt över sina ungar som jag är över mina... <3

Allmänt | |
Upp