Redo för påsk

Jag måste säga att jag gillar min blogg. Det är kul att skriva, jag får ett "fotoalbum" med text sparat för framtiden (är värdelös på att framkalla riktiga bilder) och någon gång emellanåt får jag en positiv kommentar gällande bloggen irl, eller någon enstaka gång som en skriven kommentar här på bloggen och då blir jag så glad! En speciell bonus att någon tycker att det är kul att läsa det jag skriver.

Idag är jag betydligt piggare än igår. Somnade i en mer normal tid igår. Har visserligen haft en hungrig bebis även i natt men fick sovmorgon i morse så det kompenserade en hel del.

Har pyntat lite ute idag. Perfekt att plantera vårblommor i snöoväder! Men fint blev det, nu är vi redo för påsk och vår!

Kvar denna dag är bland annat ett ridpass. Kul!!


Påskris på plats inne. Tyra har fixat!


Påskat till det lite ute.

Snacka om att vädret svänger. Igår var det vårvärme!



Earth hour igår. Självklart släckte vi ner. Tände också Tyras fina lykta som hon gjort på dagis, inspirerad av jorden.
Allmänt, Inredning | |
#1 - - fotoalbum:

Det är ett intressant sätt att se på sin blogg, som ett fotoalbum på internet.

Upp