Make a wish

Detta önskade jag i söndags:

Friska barn och vuxna - check! Barnen har varit super denna vecka. Inget tjafs och glada miner vilket såklart åstadkoms lättare om man är frisk. Kommer ihåg att mamma alltid svarade "glada barn" när jag frågade vad hon önskade sig i present när jag var liten. Nu förstår jag henne. Med glada barn flyter livet och harmoni infinner sig. 

Sömn - check. Mini hörde mig och har haft flera rekordnätter.

Roliga dagar - check. Som exempel gick vi ut och käkade en helt vanlig måndag. Har även haft ett finfint dressyrpass på Bobbo och en mysig dag med Ki och barnen.

Fint väder - check. Även om det har svängt lite så har flera soltimmar satts in på solkontot. 

Nu har ju bara halva veckan gått men hoppas på en fortsättning i samma anda resten av veckan. 

Idag väntar ett besök på jobbet och återigen middag på restaurang. Imorgon väntar ett dressyrpass för bästa tränaren Göran. Spännande!


Sol och blå himmel.



Glada barn.


Ord är överflödiga...

Allmänt | |
Upp