Innehållsrik helg

När man har tio påbörjade, opublicerade, inlägg i arkivet på bloggen är det kanske dags att inse att det är dags att sluta med bloggandet. Är inte så många som läser heller, ganska otacksam uppgift också egentligen samt att bilden man får i bloggen av mig nog inte överensstämmer så bra med verkligheten... Tycker mest jag skriver om städning (?!) här. Har liksom inte tid att blogga när jag gör roliga saker som egentligen är värda att blogga om.

Men, jag har ju svårt att sluta (har slutat flera gånger, detta är min fjärde blogg). Dessutom ser jag bloggen mest som mitt lilla minnesalbum så er läsare var det egentligen inte så noga med. ;) (Men jag erkänner att jag tycker det är kul när folk har kikat in här, klickat på hjärtat eller lämnat en kommentar).

Den här helgen har innehållit både det ena och det andra. Sammanfattar den som en riktigt bra helg som inkluderat loppisförsäljning, barnkalas, mysigt tjejhäng i lördags kväll inkluderat den godaste drinken jag någonsin druckit, adventspyssel, glöggdrickande, pepparkaksätande och soffhäng med sista avsnittet av serien "Bron" på tvn. Hur bra är inte den serien???!! Hoppas att det kommer en säsong till snarast.

Har en fin känsla idag här hemma. En något krasslig tjej hemma från dagis och en Mini på strålande humör har jag som sällskap så dagens aktiviteter blir nog mestadels fix och pyssel här hemma. Resten av veckan kommer innehålla mycket häst, mer pyssel och lite annat smått och gott. Julkänslan börjar infinna sig och vi är laddade för Årets julkalender!








Allmänt | |
Upp