Veckans planer

Detta är några av sakerna som jag vill hinna med denna vecka:

- Aktiviteter med barnen. Redan inplanerat är babysång idag, ridlekis i morgon, Bamsegympa på onsdag och sist men inte minst, stalltjänst och ridtävling på lördag.

- Hemmafix. Allt det där vardagliga men vill lägga till fönsterputsning då man knappt ser ut genom våra fönster. Har också en tanke på hur jag kan piffa upp våra köksstolar så det hoppas jag hinna med i veckan.

- Det är verkligen hög tid att börja planera köket. Visst ska det väl gå att rita in och planera på någon Ikea-app? Om det nu blir ett Ikeakök. Troligtvis, börjar hur som helst där.

- Rida. Har några ridpass inplanerade och sen avslutas det hela med tävling på söndag.

- Läsa. Bokklubbsträff på lördag och har knappt börjat på boken. Men vill öka tempot på läsningen då jag har så många böcker jag vill läsa just nu!

-Betala räkningar. Tråkigast av allt men det måste bockas av.

- Har även tänkt att jag ska ha en kompisdejt med lite sushi och gottis. Hoppas vi får till det!

Får väl uppdatera er om hur det går med alla planer. Tills dess, ha en härlig start på veckan!

Kul att kunna ta en cykeltur med Tyra som nu fått en lite större cykel. Igår blev det en tur till ridklubben för att kolla på tävlingar.

Allmänt | |
Upp