En bra sommar!

Jag gjorde ju en liten lista i början av sommaren över vad jag ville få ut av ledigheten och när jag kollar tillbaka på den så ser jag att allt är uppfyllt!

Slutsatser av detta är dels att jag måste haft en bra sommar (check), dels att det är bra att sätta upp mål. Vet man vad man vill så finns alla möjligheter att nå dit.

Min lista såg ut såhär:

-Städa: Började semestern med att röja undan vilket var bra då jag slapp ha några tråkiga måsten hängande över mig sådär i början på semestern. Dessa måsten har dock kommit krypande igen senaste veckan (då det inte blivit så mycket städning övriga semestern) så igår blev det storstädning och nu känns allt lugnt igen.

- Läsa: Läste ut "Ljuset vi inte ser" (fantastiskt fin och välskriven, rekommenderas). Sen blev det "Lycke" (helt ok deckare), "Arvet efter dig" (tyckte faktiskt att den var lite seg men såklart ett måste om man gillar Jojo Moyes böcker) och nu läses "Det andra ansiktet" (också en helt ok deckare). Några fler hade jag kanske tänkt hinna med men alltid något! Har även blivit med Netflix (herregud, hur har vi klarat oss innan?!) så efter att ha avverkat "Marcella" började vi på "Stranger things" som vi nu kollar på varje kväll.

- Sova: Kan väl säga såhär, betydligt bättre med sömn än innan men några mastodontsovmornar har det inte blivit. Men några gånger har jag fått sova till närmare 8-tiden och väldigt få nattliga uppvak. Lyx!

- Laga mat: Har ätit gott vid många tillfällen, lagat själv vid några av dessa tillfällen. ;)

- Åka iväg på dagsutflykter med barnen. Ha lekdejter. Gå på bio: Två biobesök och några utflykter/dejter har det blivit.

- Träffa vänner: Vid några tillfällen iallafall...

- Åka iväg på semester: Varit i Malmö.

- Träna: Hade några veckor med riktigt bra träning. Det får duga!

- Köpa häst: Check!

Som sagt, en bra sommar!

Allmänt, Hästar, Inredning, Resor | |
Upp