Första jobbveckan avklarad

Samtidigt som jag tänkt dra ner på bloggandet så ökar antalet som klickar sig in här (400 pers/månad, kan det stämma??). Ni har även blivit duktigare på att klicka på hjärtat. ;) Så jag får väl bjuda på några inlägg då och då.

Något ni dock kommer få stå ut med är hästuppdateringar!

I skrivande stund håller jag ett öga på OS i Rio (och ett på min busiga son, kanske bör tilläggas). Medaljchanserna borta för Sveriges lag men fantastiskt kul att se alla otroligt fina hästar.

Tänkte skriva att jag behöver inspiration efter gårdagens pass, vilket inte gick enligt plan. Men inspirerad att träna vidare är jag hursomhelst. ;)

Kan passa på att berätta att sedan jag köpte Bobbo har han känts otroligt fin men igår vet jag inte vad som hände. Skulle rida program och han spände till direkt vi kom in på banan. Fick honom inte riktigt med mig och då började jag hetsrida istället och det blir ju inge bra... ;) Bra ändå att jag kände på programmen redan nu, har en vecka på oss att slipa på formen och detaljerna. Vore så kul att kunna visa honom på banan så som han har känts på träning på sistone.

I övrigt har jag kommit igång på jobbet, nu väntar man bara på eleverna. Jag väntar också på att få komma in i nya rutiner med 80% jobb, häst, barn på dagis och förskola. Känns som att det blir en bra höst bara man fått flyt på allt!

Kul med OS!

Kul att hon själv frågar om hon får följa med till stallet.

Tyra skulle filma när jag red program men självklart kom det två rejäla skurar under ridpasset. Båda när jag precis red upp i programmen. :(

Avslutar med denna goding som befann sig på jobbet idag. Så söt att jag smäller av! Kommer inte bli mycket jobb gjort med denna goding i närheten. ;)

Allmänt, Hästar | |
Upp