Fusk?

Det känns som att jag fuskar när jag bara jobbar fyra dagar/vecka. Som om jag smitit från jobbet.

Men, så är det ju inte. Det syns i lönekuvertet. ;) Är dock så glad att jag bestämde mig för detta. En hel extra dag med barnen och det blir såklart en kortare vecka för dem också. Win, win.

Riktigt regnruskväder också men då är det helt ok att slöa inne vilket passar mig utmärkt, i vilket fall idag. Det enda "dumma" är väl att jag har tid att drömma mig bort, men det blir bara till sådant som är dyrt eller omöjligt att sia om. :)

Gör ändå en liten "wish list" som jag hoppas blir verklighet:

- Nästa höst, eller ännu hellre till våren, är Bobbo frisk, i toppform och vi åker på träningar och tävlingar i vår nya transport med en ny bil. :)

- Inom en överskådlig framtid planeras det bröllop och bröllopsresa. ;)

- Jag vill shoppa, fixa håret, äta gott och ha en riktig lyxdag. Gärna med Tyra då hon önskat sig en riktig tjejdag.

- Jag vill göra något riktigt kul! Det har rullat på med vardag, plus tråkigheter, så nu vill jag ha, åtminstone en helg, då det bryts. Får se vad det kan bli...

- Renoveringen av kök mm blir äntligen av.

Lyxiga önskemål men drömma måste man få!

Nu ska jag hänga tvätt och plocka ihop lite efter en mini som flyttat runt ALLA lösa föremål på ett våningsplan. ;)

Vet inte riktigt vad bilderna har med inlägget att göra men:
Bild 1) Tyra fick rida fina Fiffi igår och var såå nöjd med ridturen. Lyckliga jag att hon älskar hästar och ridning så mycket. <3
Bild 2) Fin solnedgång någon dag när vi åkte hem ifrån stallet.
Bild 3) Morgonens frukostplats. Lite mysigt ändå att börja tända ljus igen.
Bild 4) Selfie med slitet, burrigt hår. Utväxten syns dock inte på bilden...

Allmänt, Hästar, Inredning | |
#1 - - Anonym:

Bröllop!?! Wooohoooo! ❤️❤️ /Eliana

Svar: Alltså, det var en wish list. Så bara något jag VILL, inte något som nödvändigtvis kommer hända... 😂😂😂😘
Jessica Lindgren

Upp