Tack!

Jag antar att det ökande antalet besökare här vill veta hur det går för Bobbo. Svaret är att jag vet inte. Vissa dagar tycker jag att han är lika, eller till och med sämre. Men andra dagar tycker jag att jag ser förbättringar. Igår var nog bästa dagen hittills då han både lyckades få till ett par helt ok steg OCH var pigg och glad. Det tar jag fasta på och nu är det bara uppåt från här, ok?! ;)

Måste passa på att tacka också! För alla meddelanden, för all tumhållning och för att det verkar vara så många som tänker på oss och som hoppas att det går vägen, att Bobbo blir bra igen. <3

Eftersom det har varit lite kaos på sistone med skadan, med jobbstart, med dagisstart, med fritids/förskolestart så har hemmet varit prioriterat absolut sist. För att bringa ordning i detta hem och för att samtidigt fördriva tiden med annat än grubblerier, spenderades denna helg med städning. Storstädning, lite skruvande och fixande. Så nu är det i vilket fall ordning hemma! ;)

Fixat i Tyras rum med ny hylla, ny spegel, satt upp rullgardin och allmänt iordningställande. Har även putsat fönstret så den fågelskit som suttit där de senaste åren är nu ett minne blott! ;) Kul med en riktigt nöjd tjej!

God mat blev det i lördags då vi drog till med trerätters. Enda kruxet med det var väl att när vi lagt barnen var vi heeeelt färdiga... Zzzzz... Men gott var det! På bilden chevrétoast och sen blev det plankstek!

Mina nya hobby, i brist på dressyrträningar, fotografera. ;)

Bli bra nu!! Snälla!

Allmänt, Foto, Hästar, Inredning | |
Upp