Från kvällsmänniska till morgonmänniska?

Klockan är strax efter 10. Idag gick jag upp med barnen och har hunnit med att göra en brasa i kaminen, fixa frukost till dem, äta frukost själv, plockat ihop (inklusive storrensning i hallen), bytt bajsblöja, städat nedervåningen, busat med mini och kollat en stund på Nymo med en kopp kaffe i handen. 

Vet inte om det är att jag kommit igång efter att jag börjat jobba igen eller vad det är. Men känner mig pigg (sanning med modifikation) och igång! Då är jag ändå förkyld... 

Finns dock ett ganska stort men och det är att jag blivit så kvällstrött. Jag som är värsta kvällsmänniskan egentligen. Det är lite tråkigt men tycker ändå att fördelarna överväger så får helt enkelt ta det. 

Idag väntar dressyrtävling för Tyra och middag hos mamma. Känns som det blir en bra dag!

God efterrätt från gårdagskvällen. Mjölkchokladpanacotta och jordgubbar.

Morgonhäng...

Allmänt | |
Upp