Det börjar smälta in

Nu har jag varit hästägare i snart en vecka men det är först nu som det börjar smälta in att han verkligen är min!

Har hållit på med hästar, mer eller mindre, i hela mitt liv men det är bara en häst som jag varit ägare till, min älskade Totte. <3 Tänk att det är först nu som jag står som hästägare igen?! Jag har dock vetat i mååånga år att jag en vacker dag skulle bli det. Men jag antar att var sak har sin tid och det är först nu som det verkligen kändes rätt att ta på sig det ansvaret.

Jag har verkligen haft en härlig "första" vecka med Bobbo. Höjdpunkterna var i helgen. Under gårdagens dressyrpass kändes han otroligt fin och idag hade jag en superhärlig stalldag tillsammans med Tyra som fick låna en fantastisk ponny. Vi red först tillsammans i ridhuset där Tyra galopperade för första gången och sen skrittade vi ut tillsammans. Lycka! ❤️

Allmänt, Hästar | |
Upp