Hästägare!!!

Nu är det så att.... Jag har köpt häst!!!! Helt galet! Såååå länge som jag väntat på den dag jag åter skulle stå som hästägare och nu är den dagen här!

Efter en hel del grubblande så bestämde jag mig till slut för att köpa pärlan som jag ridit i 1,5 år nu - Boxter B! Från den dag som jag bestämde mig så har det bara känts så rätt!

Han är liten, hoppstammad och utan den där "flashiga" traven som många dressyrhästar har. Men han har så många andra positiva egenskaper och jag känner att vi är långt ifrån klara med varandra. ;) Snarare är det så att det känns som att vi vuxit ihop mer och mer och jag är helt säker på att det finns mer att hämta hos denna lille kille. Han är även en enormt trevlig individ i alla avseenden och jag känner mig glad och tacksam efter VARJE träningspass. <3

Jag är så glad just nu!! Tyra också, hon kommer såklart att få hänga med i stallet!

Bobbo själv lär väl inte förstå så mycket vad som har hänt, haha! Han står kvar i samma box och samma hage. :)

Många fler pussar ska det bli på min kille!! <3

Allmänt, Hästar | |
#1 - - DRESSYRLIV - FRÅN FÖL TILL UNGHÄST OCH LIVET MED BARN:

Men! Åh GRATTIS! Visste inte att du bloggade igen! Så kul! Ska förstås följa :)

Svar: Kul att du hittat hit! 😃 Just nu kommer det nog dock att mest bli rapporter om huruvida min häst kommer bli frisk eller inte... 😢
Jessica Lindgren

Upp