Födelsedag - fixardag

Igår firades min 25-årsdag (*hosthost36*) med pompa och ståt! 

Nej, det var inte riktigt sant. Gårdagen bestod av en heldag med barnen inklusive storhandling, städning, tvätt, matlagning, bakning etc. Men, Fröken duktig hade ändå en bra födelsedag! ;)

Idag blir det dock lite mer firande då sambon bjudit ut mig och stortjejen på middag. Mini har barnvakt. Blir nog trevligt!

Idag har jag tagit det lite lugnare men lite fix i trädgården har jag ändå hunnit med. Planterat/sått i pallkragarna, planterat min pion. Kvar är att ansa rosorna, fixa gräsmattan (behöver jämnas till och sås fläckvis), lägga några plattor och sen är det, i princip, klart. För nu i vilket fall. Nu hoppas jag att det växer som bara attan.

Storhandling!

(Visar trädgårdsbilder i ett annat inlägg).

Allmänt | |
Upp