Midsommar

På själva midsommarafton är det tradition att ha knytis med Kristofers släkt. Tipspromenad och femkamp är också stående inslag.

Var helt säker att jag hade alla rätt på tipspromenaden, tills jag fick höra svaren... Femkampen kände jag mig inte så delaktig i då jag mest sprang runt hela gården, 20 varv, med Mini. Men, hade som vanligt en fin och trevlig midsommarafton. Vädret var verkligen med oss denna midsommarhelg och jag kan inte minnas senast det var så varmt dessa helgdagar?

När Adrian blev trött bestämde vi oss för att runda av men Tyra ville hänga mer med kusinerna och bestämde sig för att sova över hos farmor och farfar med dem.

Blev därefter en lugn kväll. Körde lite charterstuk med bubbel, chips och kortspel ute.

Har haft en fantastiskt fin midsommarhelg som avslutades idag med en dag innehållande, bland annat, ridlektion, ett dressyrpass samt bio (såg "Livet efter dig" och den var så fin, lika bra som boken).

Kan inte tänka mig en bättre midsommar! <3

Allmänt | |
Upp