Semestermode

Alltså inte mode som i kläder utan mode  som i läge, semesterläge...

Mitt semestermode har dock inte infunnit sig på grund av en helg med lata dagar utan det har varit full rulle och vi har båda två jobbat hårt här hemma. 

Jag har storstädat och fixat en hel del ute i trädgården. Idag var jag t ex i Stackmora på handelsträdgården och köpte blommor, några trädgårdsväxter och kryddor och frön till pallkragarna. Det mesta är nu planterat men kvar är pallkragarna. Köpte en bondpion också och min dröm är att det ska bli maaaaassor med blommor på den då det är min absoluta favoritblomma.

I övrigt har jag faktiskt haft en sovmorgon (lyx då mini vaknat 05.15 och 05.50 denna helg). Sen har jag ridit också.

Nu är det ju så att jag har ju inte semester än. Men allt hemmafix, blomster och värmen har gjort att jag känner att jag redan är där. 

Fick med mig två tjejer till Stackmora. <3

Kan väl säga att temat för dagen var växter. Plantering av sådana i krukor, sen fick det bli sådant på tallriken till middag också.

Min favoritplantering. Gillar verkligen eukalyptusen.

Fin tur i skogen idag, iklädd dressyrmundering: vita skydd, vitt schabrak och blingblingpannband!
Allmänt, Hästar, Inredning | |
Upp