Saker jag vill göra när jag får semester:

- Städa. Storstäda. Rensa. Tvätta. Nästan så jag längtar efter att ta tag i detta. Nästan.

- Läsa. Ska läsa ut den fantastiska bok som jag börjat med och sen mååånga fler.

- Sova. Kanske jag kan lära barnen att ta sovmorgon. Håll tummarna.

- Laga mat. Gärna trerätters. 

- Åka iväg på dagsutflykter med barnen. Ha lekdejter. Gå på bio. 

- Träffa vänner.

- Åka iväg på semester.

- Ganska långt ner på listan, men ändå med på listan: Träna. Uppför Gesunda, upp och ner längs Släntracet, nya backrundan i Östnor osv. 

-Sist, men inte minst, ligger såklart att köpa häst. Måste först landa lite efter den intensiva perioden som varit nu bara...

Redan i helgen tänkte jag dock ta tag i blomsterinköp till uteplatsen och plantering. Samt storstädning av Tyras rum. Kanske lite god mat på det också... 

Fem fina arbetsdagar kvar nu bara. Sen sommarlov!

Mer häng med dessa två snart. <3

Blev så sugen på att bjuda på middag (vilket var evigheter sen) när jag såg den här bilden. Fint till förrätt!
Allmänt | |
Upp