Sjukdom

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Så är det. Jag gillar att göra planer, att ha saker att se fram emot, stort som smått. Men jag har också vett nog att inte "gräva ner mig" om det inte blir som jag har tänkt. Då gäller det istället att ställa om fokus.

Igår kväll var en kväll som jag verkligen sett fram emot - middag med vänner! Denna fick jag dock lov att boka av tillsammans med helgens övriga planer vilka bland annat var dressyrtävling för Tyra, påskmiddag och en tripp till  Borlänge. Inställt pga sjukdom. Tråkigt, javisst, men med tanke på att de som är sjuka inte är jag så ligger just nu hela mitt fokus på att de käraste jag har ska bli friska.

Därefter håller jag tummarna för att vi vuxna håller oss friska så kommer vi nog hinna med en del roligheter också under lovet. Men, det är bara att vänta och se...

En kort vända hemifrån väntar hur som helst idag. Tänkte tanka lite luft och energi i stallet.

Påskharens ägg hann i vilket fall hittas innan krafterna tog slut. <3

Fler som är trötta, här har de även fått en liten macka! ;) 

Allmänt | |
Upp