Jobb, jobb, dressyrtävling och mer jobb...

Det blir glesare och glesare mellan inläggen här. Fullt ös, medvetslös, kan vara orsaken till det...

Samtidigt som det nog är de intensivaste jobbveckorna på hela året så har jag även passat på att ut och tävla. Gå upp 05.15 en lördagmorgon tyckte jag tydligen var en utmärkt idé... 

Med facit i hand så var det verkligen en utmärkt idé då jag vann båda klasserna! Helt otroligt! Till och med debuten i medelsvår! Fick också riktigt fina vitsord från domaren så denna tävling kommer jag kunna leva på länge.



Samtidigt som det är väldigt mycket på jobbet just nu är det även roligt. Lite extra idag då det var friluftsdag som gällde. Vädret var med oss och vem tackar nej till en arbetsdag ute i solen med glada människor runtomkring en? Inte jag! 

Blev så pass peppad av att se eleverna kämpa på med olika aktiviteter att jag själv tog en löprunda. Årets första och i ärlighetens namn en ganska jobbig sådan. Men alltid skönt efteråt!

Nu räknar jag dock ner till sommarlov och lediga dagar med appen CountOnly, haha! Det är helt ok att jobba men fint att vara ledig också...


Gött att vi har haft några soliga dagar igen. Älskar solen!

Dagens "middag" var god men nu är jag sugen på ostbågar... Kanske hade varit bättre att äta riktig mat???

Allmänt | |
Upp