Många hästfunderingar

Upp och ner, ner och upp... Ner, för att jag varit så sjuuukt trött. Drygt när man inte orkar. Börjar fundera på om det har med allergi att göra för jag går och nyser titt som tätt. 

Mini har också problem, men med sin hy. Nu har vi dock varit på Apoteket och inhandlat grejer till både honom och mig så nu hoppas jag på bättring. Och på måndag väntar allergiutredning för honom.

Upp, för att jag ändå haft driv att fortsätta fundera på och kolla efter hästar. Har hittat en som verkar riiiiktigt lovande. Tyvärr kunde inte damen som hade honom visa honom i helgen. Men nästa helg blir det provridning, om nu inte de som redan kollat på honom bestämmer sig för att han ska bli deras. Hoppas på inte för då står jag på tur!

Mycket funderingar kring hästar alltså. Ett problem jag har är dock att jag inte har någon boxplats. Hoppas ändå att det löser sig på något vis. 

Tänk om jag står som hästägare inom den närmaste framtiden? Så spännande!

Kul också att denna tjej har sitt hästintresse. Tänkte att hon ska börja hänga med mig i stallet. ;)


Upp också för att det är lediga och soliga dagar! Så underbart att utemöblerna äntligen står framme igen och att grillen återigen går varm. ☀️

Allmänt | |
Upp