Helg!

För en gångs skull lyckades jag hålla mig vaken längre än till kl. 21 en fredag så måste säga att det har varit en riktigt bra start på helgen!

Kristofer tog hand om Bobbo igår och mamma hämtade barnen så jag hann med en massa igår efter jobbet! Jag handlade, sen hem och lagade mat till barnen, sen hjälpte jag Tyra med sminket då hon och en kompis ville gå "Bus-eller-godis", plockade ihop och pyntade lite hemma, fixade gott till mig och sambon, la barn och såg en serie.

Apropå serier så hade det kommit nya avsnitt av "The Fall". Har ju sett klart på "The Killing", vilken jag tyckte var riktigt bra, men "The Fall" är nog ändå favoriten.

Nu tre dagars ledighet (måste dock jobba lite hemma dessa dagar) innan två dagars jobb, innan höstlovsledigt! Helt ok! ;)

Skrek till rakt ut vid ett tillfälle igår, då jag tydligen glömt bort att jag satt upp låtsatsspindlar i hallen...

Favorit-tapasen. Heta räkor, melonsallad med chevré och pinjenötter och melon lindad med lufttorkad skinka (blev crudo denna gång).

Fredagsmys!

Allmänt | |
Upp