Ta Da! Uppdatering! ;)

Hej på er! Typ två veckor senare! :)

"Fullt ös, medvetslös", härligt klyschigt talesätt som stämmer in ganska bra för tillfället (eller var det för jämnan?). Status i familjen just nu (i vilket fall igår) är ungefär som i Spiderchicks senaste inlägg (älskar den bloggen förresten: spiderchick.nu).

Känner dock efter en ledig dag och en sovmorgon att livet är påväg tillbaka. Städning (fasen vad trött jag är på denna eviga syssla), ett par ridlektioner och ett ridpass står på agendan idag. Först tänkte jag dock börja på en ny bok, men vet inte riktigt vilken jag ska ta ifrån "att läsa-högen"? Lutar åt Fredrik Backman alternativt David Lagercrantz. Behöver något bra efter senaste B-deckaren av Marie Ljungstedt.

I övrigt kan jag sammanfatta de senaste bloggfria veckorna med: En riktigt trevlig helg, en riktigt trevlig unghäst som jag börjat rida, vissa framsteg för Bobbo, god mat... och fullt upp. ;)

Fler bilder finns på Instagram:
the_insta_horse
annajessical

Allmänt, Hästar | |
Upp