Positivt tänkande

Just nu är jag hemma från jobbet (händer nästan aldrig) - genomförkyld! Men, lovade ett positivt inlägg sååå, here it comes. Min "positiva-tankar-lista":

- Hemma sjuk, visst. Men, jag är skapligt pigg, barnen är på dagis/fritids och solen skiner. Ska passa på att sova mig frisk, slökolla serier och så kanske det blir lite fix, som annars inte hinns med, här hemma.

- Har varit med stortjejen två dagar i rad då hon ridit och varit sååå lycklig över att det gått så bra. <3

- Även om min lilla pärla till häst inte är frisk på långa vägar... Så fick jag ändå en positiv känsla när jag tog ut honom på en 20-stegs promenad igår. Sååå pigg och jag tyckte faktiskt att han inte var lika vinglig som han varit tidigare. Han har betydligt bättre koll på sig och vissa steg är helt ok. Ska försöka hålla fast vid denna känsla.

- Har hittat en riktigt trevlig häst som jag får rida, på mina villkor, vilket känns riktigt kul!

Positivt tänkande, barbackaridning, vacker solnedgång och min vackra Modig. <3

Allmänt, Foto, Hästar | |
Upp