Tjatigt?

Ni kanske börjar tröttna på alla halvdeppiga inlägg här? Och på mitt hästkonto på Insta där jag inte har några nya, uppiggande bilder att bjuda på. Eller på FB där det mest blir minnesinlägg... Haha, förstår er! ;)

Faktum är dock att det är halvdeppigt just nu gällande Bobbo. Min högsta önskan är att han ska bli helt frisk igen! Men jag måste vara beredd på att han kanske inte blir det...

Lovar dock att jag ska försöka få in lite roligare hästnyheter framöver. Kanske kan få till några bilder på hästen jag ska rida på onsdag? Riktigt fin är han. ;)

Om vi bortser från hästeriet så är i vilket fall resten helt ok! Hade förra veckan en lite lugnare vecka på jobbet och fick även goda nyheter där. Sambon har också fått goda nyheter då han har fått besked att han kommer att bli ersatt för det kortbedrägeri som han varit med om.

Helgen var också riktigt trevlig! Den spenderades i Hallstahammar då vi var på namngivningskalas för fina LovaLo. 💕

Nu väntar en ny vecka och jag startar den med... städ- och tvättdag! ;)

Några bilder tagna innan namnkalaset och ett par på Bobbo som jag hittade på min gamla hästblogg.

Allmänt, Hästar, Resor | |
#1 - - Maria Pettersson:

Så fina barn du har! :D

Svar: Är beredd att hålla med! 😉 Tack!! 💕
Jessica Lindgren

Upp