Garderobsrenovering

Lika bra att jag skriver mina planer här, då kanske de faktiskt blir av. ;)


Har suttit och kollat inspo och inredning till min lilla (!) Walk in closet. Den är verkligen liten samtidigt som jag tydligen har väldigt mycket kläder (men aldrig har någonting att ha på mig). De kläder som jag har är väldigt svåra att överblicka som det är nu samt så är vissa svåra att ens komma åt. 

Jag tror dock att min lösning kommer att funka. Lite Algot-inredning från Ikea, en byrå och en Billy. Sen ska det spacklas och målas också. 

Projektet får börja när vi kommer hem från Mallis, lovar bilder när det är klart.


Såhär ser den ut idag. (Behövs en utrensning...) (Hittade till slut mina sommarskor också! I en påse längst in i garderoben.) 

Min plan! Kom gärna med förslag och idéer!

Allmänt, Inredning | |
Upp