Jullov!

Äntligen! Som jag längtat efter ledighet! Har räknat ner och nu väntar drygt två veckors ledighet. Underbart!

Några saker som är planerade under dessa två veckor:
-Uppesittarkväll. Vänner kommer på besök. <3
-Julafton! Firas i år hemma hos oss, blir fullt hus och det känns fantastiskt.
-Juldagen. Dags för firande nummer två, även detta hemma.
- Lediga, oplanerade dagar som jag hoppas innehåller ridning, aktiviteter med barnen, skriva på min och kollegans bok och en massa mys!
-Flyger till Malmö och firar nyår där. 
-Fira en 9-åring. 
-Starta ett företag.

Detta jullov ska jag med andra ord inte ligga däckad i lunginflammation utan jag ska utnyttja lovet till max! Ska bara bli frisk från denna sega förkylning... 

Nu väntar julstädning, julhandling, stallet, tvagning och mys.

God jul!

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Hästar | |
Upp