Saker att se fram emot

Då var det helg igen. Veckorna går så otroligt fort. Det gör dock ingenting för mig då det betyder att vi kommer närmare våren och sommaren. Ser fram emot värmen. 

Detta år garderar vi oss dubbelt för att få lite sol och värme. Jag drar till Malta med vännerna i vår och i början av sommaren är planen en resa med familjen. U n d e r b a r t!

Annat att se fram emot är att vi äntligen  (jag ropar dock inte 'hej' förrän det är verklighet) tänker ta tag i köksrenoveringen. Så många år som vi har pratat om detta men nu känns det som att vi båda är inne på samma spår, vilket brukar vara ett gott tecken. ;) Jag har ju redan köpt kakel så ett steg är i vilket fall klart. Sen är ju många fler steg färdiga i mitt huvud...

Nu ska jag dra till stallet. Bobbo hade kolik i förrgår men igår var han pigg igen så planen idag är en uteritt. Därefter väntar en riktig hemmadag. Tänkte städa och fixa lite för att med riktigt gott samvete kunna mysa ner mig och barnen i soffan ikväll framför Mello.

Trevlig helg på er!

(null)

(null)

(null)

Några bilder från en ridtur förra helgen.
Allmänt, Hästar | |
Upp