Att hinna så mycket som möjligt

När jag har hunnit med mycket känner jag mig nöjd. Som igår; städade hela huset, dekorerade tårta och fixade inför kalas, hade kalas, red två hästar och duschade. Satte mig ner i soffan klockan 21.20 ca.

Anledningen att jag är nöjd när jag hunnit med mycket är att jag VILL mycket. Det spelar egentligen inte så stor roll om jag hunnit mycket hemma, på jobbet, i stallet.

Men, jag är också fantastiskt nöjd när jag bara kan ta det lugnt och guldstunden för det är frukoststunden, lediga dagar. En klar favorit!

Som idag, nu. Snart måste vi dock sätta fart för idag måste jag jobba. Tycker nog allt att det är lite jobbigt att behöva det på min lediga dag men bara att ta tag i det! Förhoppningsvis tar det inte hela dagen... ;)

Stora killen! <3 Lyckades bjuda på enbart hembakat denna gång. Jag, Tyra och en kompis till henne bakade kakor, bullar och tårtbotten i lördags. Sen fixade Tyra chokladbollar medan jag fixade tårtan igår.

En av hästarna från igår, Bobbos brorsa. Han var, energifylld kan vi väl säga... ;) Men alltid rolig att rida! Den andra var Matcho som skötte sig riktigt bra!

Lugnet som råder just nu kanske ändå är skönare än att hinna med så mycket som möjligt?! Men att ha det så jämt är mission impossible så tur att man gillar båda! ;)

Allmänt, Hästar | |
Upp