På bättringsvägen

Idag när jag hade tagit ut Bobbo för att filma en liten snutt till veterinären kom det faktiskt en liten glädjetår... Att se de stegen han tog idag var fantastiskt!

Han går såklart inte helt bra än (är säker på att det är en lång väg kvar) men skillnaden mot för tre månader sen är enorm. Hoppet lever!

Nu håller jag tummarna att det fortsätter på samma väg och att veterinären upphäver hans utegångsförbud. I vilket fall i någon utsträckning.

Tänk om jag kommer sitta på hans rygg igen??!!

Red brorsan Calle idag igen också. Han är inte så tokig han heller... ;)

Mina tre senaste Insta-bilder. Den sista från idag. Pigg kille... ;)

OM han blir bra lovar jag att visa er hur han gick efter olyckan. Ni skulle inte tro det, så illa var det. Men, jag avvaktar. Vill inte ropa hej än, även om jag idag känner mig betydligt mer hoppfull än vad jag tidigare gjort.

Allmänt, Hästar | |
Upp