Dålig mamma...

Enligt förra inlägget var jag ju "ikapp" med det mesta och hade också en bra plan för att det äntligen skulle bli ordning och reda på saker o ting härhemma. Sen blev jag sjuk i måndags och veckan har bestått av återhämtning och att komma tillbaka till jobb och allt.


Så nu känns det som att det är dags att jaga ikapp allt igen. Blir bara så matt! Så många saker har varit så röriga på sistone och inget blir någonsin som jag tänkt eller planerat. Tragglar på med Bobbo för att han ska kunna komma igång igen, kämpar på för att få någon ordning på hemmet, försöker få till vettiga vardagsrutiner mitt bland allt vabbande och alla sjukdomar (går sådär). Sen har barnen (speciellt den äldsta, men även Mini som är ööööverallt och har ett jädra humör, när han inte går runt och flinar/skrattar) varit inne i en väldigt svår period och jag känner mig som världens sämsta mamma emellanåt. Vad gör jag för fel???

Önskar lite flyt, tack! 

(Sorry för ett väldigt gnälligt inlägg men ibland behöver man bara få gnälla lite så vänder det sen ;) (Kanske någon annan känner igen sig? Eller är det bara jag???)


Den här muggen fick jag snällt köpa idag då Mini drämt den i backen så den sprack idag på fiket. Ett kort obevakat ögonblick...)



Nu ska jag maila till veterinären. Skicka några filmer och se vad nästa steg är. Kan ju hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll där iallafall!


Allmänt, Hästar | |
Upp