Malmö, nyår och jullov

Eftersom jag inte bloggar så ofta hinner jag ju med så mycket mellan gångerna att det blir svårt att sammanfatta allt. Det får helt enkelt bli en short-story...


Flög ner till Malmö ett par dagar innan nyår. Hade sen några trevliga dagar där nere innan det var dags att flyga hem igen. Eller jag och barnen flög, Kristofer körde hem våran NYA (eller nja, nygamla) BIL! Sååå fin bil och är riktigt nöjd med den! Ska bara på ett drag och fixas en repa, sen är den tipptopp! 

Därefter har vi myst och haft jullov (eller var det städat, försökt hantera trotsutbrott, tvättat och plockat efter minsta marodören?) ;) Har också fixat lite inför kalas. (Kom fram till att Rusta kan vara en rolig affär idag då jag kom hem med prydnadskudde, tvål i fin förpackning, doftljus och lite annat.) (Sa jag att vi skulle köpa kalasgrejer?) Hängt i Färnäs har vi också gjort. Short-story var det så nöjer mig så!

Eller, har givetvis hängt i stallet och promenerat med Bobbo också. Han är pigg! :)


Flygresa dit

Besök på Vellingeblomman som hade så mycket juldekorationer och småtomtar att man blev yr i huvudet. Så yr att mini invigde nya bilen med lite åksjuka... Tips på luktborttagning: Ställ en skål med ättika i bilen. Efter rejäl rengöring försvann inte lukten så då gjorde vi just det. Inte tillstymmelse till lukt kvar.

Har ingen bild på bilen, bara bilnyckeln!

Happy New Year!

Emma saknar nog oss... ;)

Flygresa hem, jullovsmorgon och häst! That's it!


Allmänt, Hästar, Resor | |
Upp