"Nyårslöfte" nr. 2

I min blogg kan man inte lite på att blogginläggen kommer som utlovat! ;) Firandet av en sjuåring kom emellan! 


Tänkte dock att jag nu ska skriva mitt andra "nyårslöfte": Mer hästar! 

Kanske låter konstigt med tanke på att jag köpt häst och att mycket tid redan går åt till stallet. Men när jag köpte Bobbo hade jag tagit beslutet att jag ville ha en egen häst pga att jag ville rida mer! Och för att jag kände att jag behövde ha något "eget". Nu blev det ju inte riktigt som jag tänkt då han blev skadad. Detta har betytt mer tid i stallet men mindre ridning. Inte enligt planen alls...

Nu har jag ju redan några hästar som jag får rida ibland så planen för 2017 är att fortsätta rida dessa fina hästar så länge som min hjälp önskas. Några ridpass borde kunna hinnas med varje vecka och kanske, kanske att jag kommer ut på någon tävlingsbana med någon/några av dem. Vore kul!




Tänk att Tyra blivit 7 år! Stora tjejen! <3


Efter en hel del firande och en lite lugnare kväll tänkte jag ta en selfie igår. Helt plötsligt kommer en ballong svävande och ville vara med! Haha!

Tror att båda dessa hade kunnat göra bra ifrån sig på tävlingsbanorna!

Allmänt, Hästar | |
Upp