Höstfunderingar

Ni vet den där reklamen där det står en tjej som ser ut som någon typ av superhjälte på ett kontor och funderar över olika, lite konstiga, saker? Känner igen mig i henne just nu. Har varit ledig så länge att hjärnan börjar bli mosig och alla möjliga funderingar far fram: Kanske ska säga upp mig och satsa på att bli författare/ryttarproffs/hemmafru? Men sen kommer jag på mig själv, passar nog inte som någotdera.


Annat jag funderar på är att jag borde få till bättre rutiner, borde äta nyttigare, röra mer på mig, planera bättre osv. Bli superwoman!

Gällande hästen funderar jag på att jag inte kan förstå hur han kan kännas så pass normal som han ändå gör, när han ser ut som han gör med muskelatrofin. Antingen har jag ingen känsla alls eller så går saker och ting faktiskt i rätt riktning. 

Only time will tell och på måndag, DÅ ska jag börja mitt nya liv (måste vara en måndag och förra måndagen sprack det för jag åt en massa pizza, och drack vin och tränade inte osv). 

Fler utflykter ska det bli innan jag börjar jobba har jag tänkt. I fredags var vi på Naturum i Siljansnäs. Barnen var glada (Tyra hade även en glad kompis med sig), det var gratis och våfflorna på Buffils Anna och blåbären i skogen var goda. Och nej, han är inte i direkt fara när mamman tar en selfie (sista bilden). ;)



Med Bobbo ska jag fortsätta träna på. Mer bomträning och trav. Idag red vi en runda med perfekt travunderlag, enda kruxet var väl en liten träbro som han eldade upp sig över, men fin var han!

Allmänt, Hästar | |
Upp