Första uppsittningen sen augusti

De senaste veckorna har jag haft en tanke att jag skulle sitta upp på Bobbo. Han har sett såpass ok ut att det är det naturliga nästa steget. Jag har dock dragit mig för det... 


Beredd på att det skulle kännas hemskt satte jag mig ändå, till slut, upp på honom idag. Hans muskelförtvining syntes ännu tydligare ifrån ryggen men, känslan när han rörde sig var faktiskt inte så tokig. Inte så tokig alls.

Jag kommer aldrig att ta ut någonting i förskott med honom, speciellt inte då han ser ut som han gör. Men det var ändå en riktigt fin stund då jag satte upp på honom igen. Det kommer att bli fler gånger framöver men ska det väldigt lugnt. 

Fortsätt håll tummarna för min pärla! <3


Ser ut som en liten ponny, mini och öronen rakt ut, men vad gör det? Min fina Bobbo! <3

Allmänt, Hästar | |
Upp