Kär, igen...

Ja ni, håll era hästar borta från mig för jag kan tydligen inte låta bli att falla för varje häst jag kommer i kontakt med, haha! 


Nyaste kärleken är Targa B (hoppstammad efter Stakkato, Cardento om jag inte minns fel). Red henne idag och jag kan säga såhär   - när hon får ordning på sina långa ben, blir stor och stark och lär sig alla signaler, då kommer ni att få se på häst! Hon glimmar redan till ordentligt med jämna mellanrum men är ju bara 4 år så lite finns det såklart att jobba på. Men hon ger så fin känsla och har sådant register så det ska bli spännande att följa henne framöver. Kanske att jag får haka med på ett litet dressyrhörn också... ;)

Tog en promenad med Bobbo idag också, min största kärlek, och han känns nöjd och glad. <3


Bobbo ville inte vara med på bild idag men linslusen Targa ställer alltid upp!

Häromdagen hade jag denna lilla hjälpreda med mig i stallet också. Han ser flitig ut på bilden men vette tusan om han inte stjälpte mer än hjälpte då det mesta handlade om att hålla koll på honom då han helst ville vara ööööverallt. ;) 

Allmänt, Hästar | |
Upp