Tänka framåt

Jag har undvikit att tänka för mycket framåt (alltså vad gäller mål och visioner) med Bobbo då jag omöjligt kan veta om han kommer bli fullt återställd igen. Men den senaste tiden har det verkligen gått framåt med träningen och jag erkänner, jag har börjat att drömma så smått.

Tänk om vi, inom en överskådlig framtid, kommer kunna vara med på en riktig träning? Ni vet, en sån då en tränare står och säger vad man ska göra? ;)

Tänk om jag och Bobbo åter äntrar tävlingsbanan. Kanske redan detta år?

Tänk om vi åter kommer till det stadie vi var innan olyckan och kan bygga vidare ifrån det? 

Det känns lite overkligt att ens tänka på detta och osäker känner jag mig fortfarande. Men som jag har sagt förut, så länge det går framåt finns det hopp och just nu går det framåt.

(null)

Idag red vi ett litet dressyrpass i ridhuset och idag steppade vi upp ännu ett steg. Red några svaga öppnor, jag satt ner mer än vad jag har gjort innan, lade in galopp tidigare under passet och vet ni vad? Han kändes fin! <3
Allmänt, Hästar | |
Upp