Skynda långsamt

Hej på er! Längesen nu. Tänkte bara kika in här för en liten update. Nytt år, nya möjligheter. ;)

Jullovet har snart passerat och detta år har vi på jullovet gjort - ingenting! Eller rättare sagt, jag har gjort ingenting medan Kristofer har aktiverat barnen och tagit hand om Bobbo. Anledningen till detta är att jag dragit på mig lunginflammation. Segt kan jag lova. Men antar att det fanns någon anledning till detta, skulle tippa på att min kropp behövde vila. Det var ju inte direkt mina planer inför jullovet, om man säger så, men det var så det blev.

Igår var tionde dagen med denna sjuka och den första utan feber, underbart! Nu vill jag bara komma igång med allt igen, ridning osv, men ska försöka att inte köra på för hårt såhär i början. Vill INTE att detta ska ta om. Fick order av läkaren att ta det lugnt (som i superlugnt) tills penicillinkuren var klar (lördag) men planen är att komma ut och få lite luft idag och iallafall mocka lite. 

Jullovet började dock bra med först uppesittarkväll med härliga vänner som var på besök från Umeå och sedan hade vi en fin julafton i Färnäs. 

Tänkte att jag skulle passa på att skriva ner några mål för detta nya år också men det får bli i ett annat inlägg.

God fortsättning på er!

(null)

(null)

(null)

(null)



Allmänt | |
Upp