Mål 2018

Tänkte inte att jag skulle lista mina mål för 2018 här men några tankar kan jag delge er. 

För det första börjar jag känna att det är dags för någon typ av förändring jobbmässigt. En anledning till att jag blev lärare är för att det är ett yrke där man ständigt utvecklas. Har svårt för när saker och ting blir stillastående. Det händer också mycket vilket passar mig bra. Däremot har jag svårt att hantera stressen som blir när man vill mycket men blir fast i vissa strukturer. Svårt att förklara... Därför känner jag hur som helst att jag är redo för en förändring som sagt. Hur denna förändring kan komma att se ut vet jag däremot inte. Vi får se... 

En önskan jag har är ju också att få mer tid för hästarna på något sätt. Det är mitt stora intresse och jag får ständigt förfrågningar om både lektioner, tillridning och till och med tillridning under längre perioder. Tänk om jag hade kunnat säga ja istället för nej?!

Sen har jag såklart mål och tankar kring familj, vänner och hem. Dessa håller jag dock för mig själv.

Känner att detta kan komma att bli ett riktigt spännande år och jag känner mig nyfiken på vad som har hänt i mitt i liv ett år från nu. Ser verkligen fram emot året som kommer!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt, Hästar | |
Upp